جملات طنز الکی مثلا!!

تبلیغات گلدن بلاگ
قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت تبلیغات تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت: 17:3
  • بازدید: 698
  • ***
    بچه ها من چند روز نیستم
    .
    .
    .
    الکی مثلا منم کار و زندگی دارم

    ***
    متأسفم
    .
    .
    .
    الکی مثلن من دکتر جراح اتاق عملم…

    ***
    هی ببین
    اگه مهم بودی ، زیرت خط میکشیدم ، نه دورت
    .
    .
    .
    الکی مثلاً من شاخم !!

    ***
    وای چه باد سردی میاد .. یخ زدیم !!

    وایسا این سقف لعنتی رو ببندم !!
    .
    .
    .
    الکی مثلاً من پورشه دارم !!

    ***
    مـله؟
    .
    .
    .
    الکی مثلا من منشی ام !

    ***
    من یاد گرفتم ببخشم نه به خاطر اینکه ثروت زیادی دارم نه
    بخاطر اینکه احساس نداشتن رو درک میکنم
    .
    .
    الکی مثلا من پولدارم

    ***
    وایییی چه بو قورمه سبزى اى میدم
    چقدم قرمه سبزى اى که پختم خوشمزه شده بودددد
    .
    .
    .
    الکی‬ مثلا من زن زندگیم…

    ****
    وای چقد هوای رم سرد شده
    .
    .
    .
    الکی مثلن من حمید معصومی نژادم.

    ***
    اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه
    .
    .
    .
    الکی‬ مصلن من آیفون ۶ دارم

    ***
    همه پستا شده الکی مثلاً من اِلَم بِلَم
    یعنی چی مسخره ها …؟
    .
    .
    .
    الکی مثلاً من عصبیم !!

    ***
    رفتم نون بگیرم ،دست خالی برگشتم خونه
    بابام گفت : پس نون کو ؟؟
    گفتم الکی مثلا نونوایی بسته
    یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای کوفت تو پوزم که آب دهنم معلق تو هوا دیدم
    وقتی بهوش اومدم بابام با لبخند ملیحی گفت
    .
    .
    .
    الکی مثلا من بورسلی ام

    ***
    موقع غذا خوردن وقتی میچرخم حالم بد میشه
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا دارم تو رستوران گردون برج میلاد شام میخورم

    ***
    واااااااااااااای هرچی راه میرم خسته نمیشم
    .
    .
    .
    الکی مثلا من تنتاک پامه

    ***
    آقا چه خبره ؟؟ یواش تره ….
    واسه همه نون چرب هست !!!!
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا ما هم کباب میخوریم

    ***
    وای خدایا عجب برفی میاد همه جا سفید شده
    .
    .
    .
    الکی مثلن الان تو زمستونیم

    ***
    برات پست الکترونیک میفرستم
    .
    .
    .
    الکی مصلن من پارسی رو پاس میدارم . . .

    ***
    دوستان راهی برای رفع استرس سراغ دارید ؟
    .
    .
    .
    الکی مثلن منم خواستگار دارم . . .

    ***
    چقد این(الکی مثلا)ها زیاد شده؟!
    حالا خوبه یه کاری کردیم ما سریع خز شد!!
    .
    .
    .
    الکی مثلا من اولین نفر بودم!!!:|



    می پسندم نمی پسندم
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در دیگ اشتراک گذاری در دلی سوز اشتراک گذاری در فرند فید